when the drugs don't work no more you get high on life

dagen har varit allmänt bra och sen mitt lilla stadbesök har jag bara skrattat åt allt och bara varit helt borta. Skolan rullade på som vanligt sen drog jag stan en snabbis med matildax2(cool-brud_96) sen drog jag hem för att träffa moa, satt mest bara och skrattade åt allt men det va kul det med. Vandrade iväg på träning, åh så kul men åh så ont i benhinnorna. Hängt lite med elin efter fotbollen har jag oxå gjort, nu ska jag bara dö framför en film lr nått och hoppas på att jag kan redovisa mitt älskade ord imorn, för min älskade lärare! xDD<3333333
haha nejdå, men vi hörs!
sämst bild men ser ni allt grönt gräs? man blir ju knäsvag.

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0