vad är meningen liksom?

jag ger upp matten och förbereder mig för ett IG.
idag har jag försökt jobba matte och hängt lite ute i solen men inget av dom vare egentligen värt att göra. Matten gick som vanligt alltså inte bra och de känns inte som att det va så värt att sitta i solen heller med tanke på att det inte kommer synas någonting alls. emolife känns det som nu.
Men om vi ska prata gladare tider så känner jag på mig att den här veckan kommer bli askalaskul. Kanske inte riktigt askalaskul imorn med tanke på att det är då jag får mitt IG men annars så, på tisdag drar vi till åre med skolan, wohoo. onsdag rullar skolan på som vanligt sen drar jag på fotbollsträning som jag inte varit på på himla länge nu. Torsdag äre sko-dm med skolan som ni kanske fattade. Fredag blire häng hos matilda för att sedan på lördag kanske dra ner till badhusparken för att se om det finns nån som hänger på med 'earth hour'. Söndag - fotbollsträning och där har vi redan rabblat upp en hel vecka, sjukt.
slut tjatat på detta, vi lever i nuet och jag ska nu gå och kolla om det är lätt att elda upp matteboken om inte så slänger jag den. hörs sen!


.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0