everything got outta control

herregud, klockan är 06,40 och jag har redan varit vaken i en timma.
halv sex väcktes jag av fader min för att sen 'fira' mamma som fyller år idag, efter cirkus tio minuter drog pappa på jobbet och mamma fick stå för skjutsen som hon även ska få stå för till skolan idag, det känns bra. Dagen har börjat bra och blir bara bättre. jag har även hunnit chattat med william som förövrigt är i texas, de kändes himla bra faktiskt. Dagen ska väl som vanligt tillbringats på skolan sen drar jag på stan och träffar moa för att sedan fira moder ikväll igen, om jag hittar någon present. annars blir hon nog besviken på mig, bad ass mamma.
hörshej-

william bjussar på en bild sen vi hängde på stan, trevlig dag med trevligt folk.

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0