everybody just have a good time

musiken spelas,spanskan är orörd,folket är inne på facebook och jag har en skön kväll. Livet leker men jag är besatt av mer sömn, har gått runt och varit trött exakt hela dagen. Somnade till på matten i allt prat om bråk och %, det var förhoppningsvis ändå ingen nödvändigt. Idag har det varit en vanlig dag förutom att jag har kunnat somnat när som helst hela dagen. Imorn är det en helt vanlig dag igen, träning efter skolan. Både handboll och fotboll, jag vet inte änns om jag ska va med på nån för mina älskade benhinnor. det suger verkligen. annars rullar väl livet på. Nu ska jag däcka framför nu blåser vi sverige för att sedan kolla på spanskan, kanske. men vi hörs imorn!
pusshejj'



.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0