Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

jag antar att dom flesta tar den snyggaste bilden dom kunde hitta på sig själv?
- ärligt talat, så gjorde jag oxå det.

tio facts about mig nuråå.

-  jag är allergisk mot mjölk,tomater,annanas och katter men det är inget jag riktigt bryr mig om.
-  jag tycker att lukten som finns i kylskåp är en av dom värsta som finns.
-  jag anser mig själv som hyfsat social.
-  när jag var liten hade jag nästan bara killvänner.
-  känslan av att glida runt på en skateboard på en skön väg är underbar.
-  jag har helt underbara vänner!  
-  jag har aldrig varit i norge,finland lr några av dom länderna.
-  det enda landet förutom sverige jag varit i är thailand.
-  en sak jag saknar otroligt mtk är att vara hos min mormor på helgerna och loven.
-  jag stör mig himla mkt på sånna som "playen", som raggar på alla brudar.

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0