allting var så enkelt då - klockan var typ fem i två

nördar sönder alexis weak och lever livet. skönt - jaa.
skolan har rullat på som vanligt idag, tre lektioner blev det. Först en lagomt skön träslöjd där jag fick en lagomt oskön sticka i fingret. Drog vidare med matte där det upptäcktes en ny sida, helball. Lunch sen en värd fotbollsmatch på rasten för att sedan ha svenska i cirkus trettio minuter där vi bara satt och väntade att klockan skulel bli tio i ett då vi slutade. Klockan blev tolv-femtio och jag och matilda (som även fyller hela femton år idag!) drog ner på stan en snabbis för att sedan åka vidare med bussen till henne där vi inväntade isabelle för att sedan ha tårtkalas. nån glädjetår for ut, skratt utbrastes och fina samtal med tårta i munnen uppstog. Drog hem vid halv sex för att sedan dra på yoga på handbollen. Haha ganska kul faktiskt fast jag anar en liten träningsverk imorn. Nu har jag inget mer att skriva om så vi höres nån annan dag.
pusshej.

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0