would you hold my hand.

sitter med musik i öronen och känner att jag har blivit riktigt kär i min säng, nästan så att jag snart tar och dejtaren. dagen har tillbringats bland annat med moa,felicia,lisa och moder min. Jag och moa vaknade upp vid nio tiden lr jag vaknade iaf då, haha. Men hur som helst så drog vi på konfa klockan två i heliga ljusets kyrka för att titta på nyblivna konfrimander. Sen drog jag och mamma på lillänge för att kolla runt lite, leggins,volympulver och en tidning fick följa med hem. känns som att jag har såhär [-------------------------------] mkt saker at skriva om nu men likssom såhär [--] mkt intresannt. Tyvärr får ni inget mer nu, imorn drar jag till gb på elevnsval och fotar.
hörs lovers!


.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0