if you're reading this. congratulations, you're alive and if that's not a reason to smile then i don't know what.

chaa bloggen!
kul att ni hänger med i svängarna på den raka vägen, altså att ni hänger med i bloggen även om inte uppdateringen är på topp varje dag men som ni kanske vet så har jag ett liv. Dagen har tillbringats på skolan,i hemmet och i lugnviks sporthall. Skolan var som vanligt, började med ett test på 85 fucking frågor om allt från små små skruvar till träd. Likssom träd som träd spela roll om det är en björk lr en jävla gran? helt meningslöst enligt mig. Men dagen rullade på med mattematik, drog på lunch för att torka bord. Men vadå du är väl ingen mattant kanske ni tänker nu, det tänke jag oxå på. Att vi ska torka bord helt gratis medans mattanerna tar pengarna. schyst! Med svenska och so avrundade vi dagen och jag drog hem för att plugga med moa, drog på träning och därav lugnvikssporthall. På lördag drar vi till strömsund för att lira lite boll. Men vi hörs nån gång.
pusshej!


.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0