it's gonna be magic.

första januari 2011 och en månad kvar till jag blir hela femton år.
gårdagen började med att jag vaknade upp hos elin och vi drog på affärn sen hem till var och en, duschade och sånt för att sedan åka på gudstjänst som sagt och nu har jag bara fem kvar, hehe. Oj jag höll på att garva läppen av mig när en tants mobil började ringa under tjänsten, hahahha åh. Åkte hem och väntade på Elin, när hon kom bytte vi bland annat julklappar och fixade oss lite. Efter ett tag fick vi besök av resten av elins familj. Åt fondy och kollade på step up. Propp mätt åkte vi och hämtade lina-maria för att sedan trycka i oss efterrätten som bestog av chokladmoose och fortsatt kolla på filmen. Det nya året skålade vi in vid 12 slaget för att jag,elin,ida och linamaria sedan skulle ut och titta på fyverkirier, tror ni det gick bra? om ni tror ja så tror ni fel, men en liten bensträckare fick vi oss iaf. Begav oss in istället för att se när sverige vann mot kanada, grymt! Efter vinsten gick vi upp för att spela mev vilda gester, haha riktigt roligt faktiskt. Himla rolig kväll och det känns som att 2011 kommer bli riktigt grymt.
hörs sen.

bild från förra året, hehe-

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0