u wanna sit next to us?

oj vad jag har skrattat idag, träffade bettan i stan och gick mest bara runt i hela stan. Tog oss även en liten tur till badhusparken där vi hittade värsta ragget. Drog på metropolen där jag bara blev om tejpad och förfrågad om jag ville ha nålar i mig, jag sa nej och fick ström istället. Efter allt gick vi till donken och satt oss med millan och felicia, efter dom gått och det bara var jag o bettan kvar bestämde vi oss för att skämma ut oss lite, okej det va inte meningen men det va riktigt riktigt kul kan jag lova er. Där satt vi ett bra tag och fick även fint sällskap, drog hem och sen har jag inte gjort så mkt mer. Sörjt för det gör så ont i mitt knä har jag gjort och gör det fortfarande. Ikväll ska jag sitta bänkad framför tvn när sverige spöar ryssland, hörs sen.
pusshej'

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0