KÖTTAAA ISABELLE!

herregud ska det va så att sverige ska förlora mot argentina i handboll? 30 sekunder kvar och argentina har ledningen på 26-22, gaalet. Dagen har rullat på bra, drog till moa efter skolan för att plugga. Skrev lite på min deckare för att sedan dra på träning då bussjäveln missade mig. Jaha, nu vann argentinga.. attans!
annars då? chattar med christian från malta på ansiktsboken. Efterssom att jag har noll roliga saker att skriva om så kan ja ju berätta att det känns otroligt ovärt att dra på skolan imorn med tanke på att vi har två lektioner sen slutar vi efter lunch. Men jag offrar mig ändå för att hänga på stan sen. Oj shit va ja känner att det här blev ett intresannt inlägg, näe men seriöst jag vet inte hur man bloggar.
hörs!

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0