if you knew my story word for word, would you go along with someone like me?

DAGENS VILL HA: iphone!
DAGENS KLÄDSEL: långärmad t-shirt från hm, midjekjol från monki och raggsockar från stenåldern lr nått.
DAGENS SMINK: inget.
DAGENS FRISYR: utsläppt.
DAGENS HÄNDELSE: träffat moa antar jag?
DAGENS LÅT: young folks.
DAGENS PLANER: fixa rummet och kolla lite på svenskan.
DAGENS SAKNAD: sommaren och min humor.
DAGENS DUMMASTE: kylan utomhus.
DAGENS SJUKA: sjukt less på vinterN och det räknas.
DAGENS DROG: musik.
DAGENS ROLIGASTE: att vi förhoppningsvis bokar biljetter till oskar linnros ikväll.
DAGENS FAVORIT: mUsikEn.
DAGENS KÖP: inget.
DAGENS GODIS:  inget.
DAGENS HUMÖR: sämst.
DAGENS MENING: vadå har du medaljer hemma?


jag känner mig otroligt depp och bara äckligt trött på vintern och skolan. Träffat moa har jag gjort idag, inte så länge men en liten stund. Nu vill jag bara somna om och vakna upp med en fet sol utanför mitt fönster.

åh ge mig sommar,socker dricka och bk!

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0