put ur hands up!

jag är nu hemma efter en helt älskvärd dag med isabelle. Med tanke på att det har varit en så kul dag så ska jag ta och skriva av mig, här och nu!
Allting började med att vi träffades i stan, gick runt inte mkt alls men det va kul.
Sen tog vi bästa bussen till lillänge for no reason, där satt vi först på donken när vi sedan bestämde oss för att dra in på elgiganten sen gick vi runt på djurmagasinet ett bra tag! Vandrade vidare till onoff för att lira lite bowling, inte orginell då lr vad man säger men ni vet spel som är på tester? gratis wii bowling och vem kan neka något sånt? vi spelade en stund och såg nog helt retard ut. Drog vidare till lindex och sedan skopunkten. En sväng på coop tog vi oxå, sen hoppade vi på första bästa buss för att åka vidare. I valla hamnade vi, på ica i valla. Det va trevligt det med men vi bestämde oss för att dra in till stan igen. Där mötte vi nya vänner, Iris och Axel! Efter en tur på ica i stan drog vi till maxi för att köra kundvagn. Haha åh så otroligt kul! sen vid halv sju tiden kom far och hämtade oss och där slutade allt.. Men det har varit en underbar dag med massa skratt.
Nu har jag noll att skriva om, hörs imorn!

du är så otroligt bra min vän.

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0