hur kul likssom?

trött på att sitta hemma och vara allmänt osocial.
bokstavligen, jag kan inte prata och hur kul tror ni det är då? inte så värst faktiskt.
men imorn ska jag ut iaf, dock bara till HC för att ta blodprov i fingret. Haha det låter ganska fjompigt i know, men ärligt så tror jag att det kommer göra ont.
ni ba "jädra tönt, sluta jiddra och stick in nålen i fingret!" men så lätt äre inte.

Slut jiddrat om detta, ni kanske har fattat att jag fortfarande är sjuk om inte så kan jag berätta att jag är sjuk men jag lever än!
Med tanke på att jag i stort sett inte har gjort någonting i idag så har jag inget att skriva om..
Men om ni vill veta så imorn är det precis en vecka kvar tills en underbar person fyller år, sweet!
men hörrni, vi hörs imorn.
fred ut suckers!


hoppas ni haft en bra alla hjärtans dag!

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0