green bay packers!

jag älskar att sova med det är överskattat så jag bestämde mig för att försöka hålla mig vaken och kolla på super bowl med broder och far. Men några minuter över två inatt insåg jag att jag behöver sova så jag gick på dejt på john blund. Men jag han ju faktiskt kolla en liten stund! Förövrigt hängde jag med Elin igår, både va lika trötta och det slutade med att min familj satt och fikade i Elins vardagsrum men det gick bra det med. Idag äre som vanligt skola sen stan sen drar jag till tjejgruppen och sedan hem för att förhoppningsvis göra lite matte. Nu känner jag mig i behov av att göra saker istället för att sitta här och tro att ni ska bry er om vad jag har gjort..
fred ut vänner!



wehearit.com

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0