you've got me smiling in my sleep

jorå, livet rullar på och är nästan helt okej. son får vänta tills efter lovet, matten rullar på. Fast så var det ju spanskaprov imorn, får be goa bosse om att få göra omprov efter lovet. det lär behövas. annars känns det som att det mesta funkar. Tar man bort skolan så lever livet, det låter väl lite men det känns så bra att jag kunde va med på träningen i en hel timma utan att avbryta. det va länge sedan jag kunde va med med mina benhinnor nu, lite smärta fick jag gå igenom men det var det värt. Mer saker som är på topp? vädret hänger med i vårsvängarna,jag ska hänga fett med moa imorn och i juli flyttar sara cirkus fem minuter från mig. Livet leker och på fredag får vi lov! amen †
sen då? näe inte så mkt mer har hänt, jag vill hemskt gärna sova nu men spanskan tar lite på sammvetet. Jag kommer knappt kirra ett g, det är illa. 8.10 ska jag till tandis imorn oxå, sen till metropetropolen på eftermiddagen. Allt rullar på, nu vet ni hur läget är så vi hörs nånannan gång.
peace.

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0