om du älskar mig kommer jag lämna dig och om du lämnar mig kommer jag älska dig.

heyholetsgo man kan ju tro att sommaren är har kommit till vårat lilla östersund.
sitter @ framsidan med shorts och t-shirt och lyssnar på musik. livet leker.
gårdagen blev lyckad, började med att jag och matilda geld igenom torvalla till odensala på spencer. Spencer är en longboard så tro inte att vi har ridit på en häst genom allt nu. Vi drog hem till henne för att sedan åka in till stan och träffa mollster, drog och gungade och hängde f1 på gungbrädaN. Sen tog klassen konfa och där satt och lyssnade, drog ner till badhusparken och fick fint följe. Konfrimanden själv, isabelle! Hängde där ett tag tills jag,byström och biffster drog till henne för att äta middag osv, med åtta minuter på oss att ta oss ner till kyrkan igen drog isabelle till med at glida runt på max(vilket är hennes longboard) hehe. Hon drog in i kyrkan medans jag och byström drog vidare på max ner till stan och träffade molly. Drog på klassens konfa igen, lika intresant som alltid att vara i gudshus, amen. haha närå men sen vid halv ett drog jag och moder hem för filmtittning. Det var min lördag, den var helt underbar. Vädret var på topp hela dagen, vännerna var underbara och kläderna vad jeansshorts och t-shirt, hehe och jacka men..
Tillbaka till nu läget dååå, har inte hänt så mtk idag och kommer inte hända så mkt heller antar jag, en promenad med mor min har varit det mest händelsrika saken idag. Näe, nu ska jag hänga f1 i solen, fast nja. Jag blir inte brun ändå. fml.

peace out dudes.


.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0