just stop for a minute and smile

jag överlevde helgen och den va så mkt bättre än vad jag förväntat mig, livet rullar på och allt känns bara så himla skönt nu. Och eftersom att helgen va mer lyckad än väntad så skriver jag ner den i ord.

Fredag.
rullade på med skolan som vanligt för att sedan åka ner på stan, köpte en jacka och en bus (tror lr ej men så äre) sen drog jag och moa hem till mig för att packa till helgen, drog till henne och åt sen vidare till öp-hallen för att kolla på match där ope drog hem en vinnst mot brunflo. Åkte vidare till arenan för att titta när opes killar lirade mot alsen med elin, efter en förlust var vi hemma hos moa igen.

Lördag.
vaknade upp hos moa för att bege oss till avfärdsplatsen, halv tio rullade bussen iväg till åre. Drog in till byn och hängde på max istället för holiday club, hehe. Efter några timmar tog vi oss en tur till åre chokladfabrik lr vad det heter. Satt oss i våran mini buss(om man änns kan kalla det för det) och åkte tbx till vårt boende, klippte och klistrade på våra jag-collage som vi tydligen ska ha i sommar. Efter allt pyssel och snack satt vi i två fucking timmar och lyssnade på nån random som pratade om jerusalem, och nej jag har ingen aning om hur det stavas men drygt var det! På kvällen hängde vi bara i sammningslokalen, var lite bad asss och pratade på i yttligare tre timmar från när vi egentligen skulle slagga. Men sen vid tre tiden kännde vi ett svagt rop av john blund så vi gick till våra rum där jag och moa bara satt och skrattade åt det mesta tills halv fem på morgonen, då somande vi.

Söndag.
gick upp åtta för att äta frulleee, sen redovisade vi våra vackra collage i kyrkan sammtidigt som vi fick nattvarden.  jag tvivlar på att det finns mkt som är vidrigare än nattvarden, huva! Städade rummen osv och åkte sedan hem, "åh tom" det var en kul hemfärd och när vi stanna här hemma hängde jag och moa med varandra och sedan kom yousif, sen hängde jag och moa på ett tag till efter han gått oxå.

ojojoj, så långt detta blev. har ni läst allt måste jag meddela om att ni inte kan ha ett roligt liv, nu ska jag ta guran och föröka ta igen dom där timmarna jag missat i fredags och igårnatt.
hörshej!


.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0