fantasi är viktigare än kunskap.

skiter i spanskan och välkommnar ett ig, väntar med son som ska va klar imorn tills ikväll, gör inte talen i min mattebok och sätter upp en tavla för mina igN. Jag suger, jag pluggar aldrig klart det som skas, jag jobbar inte på lektionerna och nu kom jag på att vi ska ha gjort klart nått engelskapapper oxå, hah tror ni jag har gjort det? gissar ni på ja så har ni fel. huvva, skolan är inte min grej. jag prioterar det mesta framför allt arbete som bör göras. jag lämnar inte in saker i tid. jag hänger inte med på genomgångarna. jag är världelös när det gäller skolan. jag fasnar framför allt annat som inte har med skolan att göra. Men vad gör det här om 100 år? jag anser att det är viktigare att skratta och leva livet än att plugga, men det är ju bara mina tankar.





.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0