baby, there's no other superstar

herregud va tiden går fort, första april och vi är redan inne på fjärde månaden på detta år. 2011 bara flyger förbi! Som sagt så är det alltså första april idag vilket innebär att man får skoja runt som en dåre, hyfsat misslyckad känner jag mig som inte lurade en jäkel. Lurad blev jag men inget kunde jag göra. Först av ebba som sa att hon blivit sjuk och spytt inatt sen av våran musik-lärare joel, och nu ska ni få höra. I korridoren påväg till musiken kommer william och tjallar på att vi ska ha ett oförberett prov i musiken, vi vandrar upp till musiken och där ser man på, Joel sammlar alla utanför musikrummet och berättar att vi ska ha prov osv, kommer in och sätter oss där det ligger ett papper som man ska skriva namn på vilket alla gör helt skräckslagna. Infon vi får är att vi får högst fem minuter på oss att göraT, och vad tror ni inte händer när alla vänder på pappret sammtidigt för att börja, jo det ändå som finns på baksidan av pappret är tre enkla rader.
april
april
joel.p

vilken skojjare asså!!!! haha närå men lite kul va det och provet slapp vi, efter skolan drog jag,matilda och isabelle stan en snabbis för att jag och matilda sedan skulle bege oss hem till mig och sedan till henne. Skulle egentligen dra på basket men de pallade vi inte, sen skulle vi egentligen dra till ängsmon men när bussen väl kom så ångrade vi oss, sen tänkte vi pallra oss in till stan men så blev det inte heller, det slutade med att vi drog hem till matilda igen, chill det med liksom. Imorn ska jag träffa matilda igen men nu borde jag slagga.
hörs!

weheartit

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0