även en trasig klocka går rätt två gånger om dagen.

klockan tickar på och snart är det en ny dag, den ska tillbringas på storsjö tror jag. vi ska ha en såkallad tema dag med fotbollen, kan bli kul!

dagen började med att jag och matilda åkte in till stan och hängde på gouter nån timma sen drog vi vidare till coop nära för att sedan vandra ner till mig, väl hemma så orkarde ingen av oss göra någonting typ. men det va trevligt ändå. Efter maten drog jag upp till coop igen och träffade elin, vi begav oss först in på affären sen hem till henne och slog på lejonkungen, wohoo de va mysigt. Inatt kommer pappa hem från finland oxå där han har varit sen i måndags och jobbat, jag antar att han inte har med sig något åt mig hem men man kan ju hoppas. Näe nu ska jag sova och ladda upp inför dagen imorn. hehe.
hörs!





.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0