i need you, you are like my drug,

i brist på liv tog jag mig tid att göra det här, en aplåd till den som läser allt.

1. Tre namn jag lyssnar till: Martina,Marre,Blondie..
2. Någonting jag tycker om med mig själv: social (a'
3. Någonting som betyder otroligt mkt: vännerna,familjen,släkten.
4. Detta är jag rädd för: fåglar,hästar.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: bra väder,sommaren 2010,barndomen.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: leva utan mina vänner,bli bra på kort,vara arg på någon utan att få skuldkänslor.

7. Detta tycker jag om att göra: skratta.

8. Detta vill jag göra just nu: vara med nån.
9. Bästa känslan: på planen.
10. Värsta känslan är när du: blivit sviken.

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: haha snäll,omtänksam.

12. Är jag kär just nu? nixpix.

13. Jag vill gifta mig: i framtiden.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: komma ihåg att inte ångra något som fått mig le.
15. Min käraste ägodel: vännerna.

16. Något jag vill ha i present: egen system kamera, iphone!

17. Detta har jag på mig just nu: adidasbyxor,linne,t-shit,stickadestrumpor,underkläder.

18. Favoritkläder: jeanshortsen på sommarn.
19. Favorit djur: katt,hund.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: det mesta, men nu spelad bara JohanAlander.

21. Favoritlåt just nu: ingen spc.

22. Roligaste ämne i skolan: bild,idrott.
23. Tråkigaste ämne i skolan: so.
24. En bok jag gillar: så dumt!

25. En film jag gillar: the blind side.
26. Favorit tv-program? inget spc.
27. Favoritdoft: parfymen från rom, (L)

28. Detta äter jag gärna: varma mackor med syster.
29. Dricker helst: tropisk juice med moa.
30. Favoritgodis: den röda ssc godisen :')

31. Hit vill jag gärna åka på semester: vart som helst bort från östersund.

32. Färg på mina ögon: Blå,grön,grå. heh-

33. Min längd:  1.69! o;

34. Jag tror på: att skara kommer bli bäst.
35. Jag spelar: robot unicorn attack!
36. Person jag beundrar: -

37. Så här bor jag: hemma med familj.

38. Antal döda krukväxter i hemmet: dom på mitt rum då.

39. Jag glömmer aldrig: sommaren 2010.

40. Favoritperson på jorden: -
41. Favoritfärg: svartvit, hah em0.
42. Favoritcitat: never regret anything that made u smile.
43. En hemlighet jag vet: som att jag skulle skriva dom.

44. Bästa present jag fått: livet.

45. Senast köpta skiva: ja kör på spotify.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: -

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: det mesta.

48. Udda förmåga/egenskap: skeltumme och skela fingrar (:

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: hund.

50. Vad lyssnar du på just nu? Johaan.

51. Vad har du gjort/ska du göra idag? jag ska bli frisk.
52. Var är dina föräldrar födda? vet inte,
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? ingen aning.

4. Vilken är din favoritrestaurang? easten med dom bästa.

55. När badade du i en pool senast? sommras.

56. Har du varit med i någon skolpjäs? haha jafan i tvåan, den va grym!

57. Hur många barn vill du ha? jag tar hand om mig först nu va.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? skrik.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? att ja har.
60. Vad har du för TV-kanaler? dom flesta.
61. Har du åkt moped någon gång? si.

62. Har du busringt någon gång? aoup, busbarn.

63. Har du fått felparkeringsböter? näe va.

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? i want!

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? thailand.

66. Har du en egen trädgård? näe?

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? simpsons..
68. Kan du alla orden i nationalsången? nej.

69. Badkar eller duschkabin? dusch.

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? world trent center, om det va den här månaden?

71. Favoritpizza? helst ingen.

72. Chips eller popcorn? poppisar.

73. Vilken färg på läppstift använder du? rowsa.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? haha näe.

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nejtack-

76. Apelsin- eller äppeljuice? äpple.

77. Vem är den senaste som du åt ute med och vad åt ni? räknas skolmaten?

78. Favoritchoklad? fem kronors.

79. När röstade du senast? fotbollsavslutningen (a'

80. När åt du en hemodlad tomat sist? nått år sen.

81. Har du vunnit en prispokal någon gång? aah
.
82. Är du bra på matlagning? bäst på gröt!

83. Klarar du att tanka själv? aldri prövat men.

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv? nix.

85. Pepsi eller Coca Cola? cola.

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? matchkläderna?

87. Vad var det senaste du handlade? halstabletter,cola.

88. Har du kräkts offentligt? kanske det?

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: fuck pengar det har jag klarat mig utan hela livet.

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nja.

91. Har du ringt något betalnummer: vasa?

92. Kan man vara vän med sitt ex: ja?

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast: ingen aning.

94. Hade du mycket hår som liten bebis: och hur ska jag veta det?

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: det vanliga?

96. Vad har du i din väska: just nu, inget.

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: borstar tänderna,hoppas på att det blir grett imorn.

98. Vad vill du ha just nu: sällskap.

99. Får du skuldkänslor lätt: aoup..

100. Rökt någongång: nej.
101. Har vänner som röker: aop.
102. Känner folk som tar droger. tror det.
103. Vad ska du göra nu. bli frisk!


bildbevis på att jag läser en bok!


.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0