i´m leaving town.

mina kusiner är bäst,min familj är helt awesome och mina vänner är dom underbaraste på hela jävla jorden. Men fuck min fritid, jag har inte tid att vara med någon förrutom på skolan känns det som, inte så jävla kul.

förra inlägget blev ganska kort men jag hade tänkt att skriva längre men då kom felicia, fast jag klagar inte. Men som sagt så har jag lipat idag, det kom in en så jävla tuff tant och börja sjunga och fy attans va roligt det va! man kan ju inte annat än att älska folk som henne. en sak som går att oälska är att anna,sara,daniel,tobias,marcus och fler åker till london för att kolla på fotboll! inte okej att sitta här hemma då. Imorn ska vi fixa i ordning en lunch (läs middag) till niorna. nån bild kanske kommer om jag kan få av nån. vad gör jag nu? jag smsar med marcus och är lagomt avis, kul? näe.
vi hörs imorn.

fin bild från när jag lekte med moa och lisa.


då va livet som bäst.

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0