vet du vilken dag det är idag?

idag är det den 17 oktober om jag har fattat rätt, jag har altså missat en hel dag. Igår var jag helt säkert på att det var den 15:de oktober men näe jag hade fel som vanligt. Men man lär sig av sina misstag och jag är nu helt säker på vilket datum det är idag punkt slut. gårdagen spännderades i sundsvall som ni nog redan vet, vi kom hem med en vinst på 14-10 och en förlust med 8-12 men bra spelat änåd med tanke på att vi kom dit med en avbytare och i andra matchen efter ett tag hade vi ingen avbytare och knappt ett helt lag på plan. Men en rolig dag vare, haha åh filippa din blonda jävel. kom hem runt sju tiden kanske och möttes av hela stockholm ligan, sen kom Emma,Tobias och Anette oxå, och jag kan ju lova er att jag va inte ett dugg pigg så jag gick o la mig.
Idag väntar det lite homeworks och annat mindre intresannt.
hörs!

tagen nån gång på flykt till elin.

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0