Ursäkta mig.. vilken raggningsreplik funkar bäst på dig?

freeedag och fotbollsavslutning, kan det bli bättre? skolan gjorde vi inte så mkt på, började med att vi gjorde klart det sista i våran grupp sen fick vi göra en bok som skulle innehålla något som jag inte riktigt uppfattade men jag och Olivia fyllde den med raggnigsrepliker, grett. drog på lunch och sen när vi började kom Monica in och pratade lite med oss och sen fick vi 28? små lappar där alla i klassen hade skrivit bra saker om en, how sweet? haha många glädjetårar där, åh min klass äger! Efter skulan drog ja till mamma på willys och fick en cola sen drog ja hem och städade lite för snart kommer kusiner och släkt för att på i mitt rum, jag? nej då jag sover på soffan.. Tackar som frågar. Men jag ska ändå inte va hemma så mkt för ikväll äre fotbollsavslutning och imorn drar ja till sundsvall för att kick some ass med mitt grymma lag. Tar med mig kameran ikväll så bilder kanske kommer sen.
hörs!




My class is something special, it's like a big family who taking care of each other. No one is left outside everybody cares about everybody, it's fucking best. "I'm proud to be in this class" it was that sense that made us so happy and i can't do anything more then agree that, u rock mates!

jag har alltid vart sisådär asball!

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0