you can hang with me.

jag åkte till frisören efter skolan och nu har jag inget hår kvar. seriöst hon klippte säkert en decimeter! damn, det känns inte så värt att leva längre. närå jag skojjade faktiskt där, rajtantajtan vad kul! lr näe kanske inte. Idag hade vi det så kallade so provet, jag hoppas på ett G+ iaf, de skulle bli grejt. Sen har vi inte gjort så mkt mer idag på skolan, åkte somsagt till frissan och gjorde livet hårdare. Sen tjejgruppen haha åh påvägen hem,  galet va ni äger! Vi har ingen läxa nu! lr ingen jag vet om iaf, matte och musik prov nästa vecka men det är ju en hel vecka tills dess, hallå? Nu slogs paradise hotell på på min tv, jag vet inte om jag ska bli rädd nu lr? nog snackat om inget, vi hörs.
- peace out loveers.


jag tar gärna tbx mitt gamla hår.

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0