old times never comes back.

20/10 2010, hur ballt är inte det? asballt!
skolan va som vanligt sen är det inget mer med det.

jag saknar dig grovt mkt, vi ses fortfarande men inte lika mkt som förrut.
då var det du och jag hela tiden, men nu? Det känns som att vi glider isär,
vi gör inte det men inget känns som förrut igen. När det var du och jag som satt &
pratade hela natten om allt möjligt, allt kändes så bra då,
det här får aldrig hända oss lovade vi, men nu händer det snart?

we♥it.

.
Postat av: en ledsen tjej vid namn moa

jag saknar dig äckligt mycket,

fan vi måste hålla ihop !

jag klarar mig inte utan dig syster (L)

2010-10-20 @ 22:13:09
URL: http://moooaandersson.blogg.se/
Postat av: m o a . . .

vi har sagt det så många gånger,

vi får aldrig glida isär !

vi skulle hålla ihop föralltid,

eller vi SKA det.

men det känns inte som vi kommer att göra det,

fan, nu börjar jag gråta också :(

du betyder så sjukt mycket för mig, systra mi! (L)

2010-10-20 @ 22:22:20
URL: http://moooaandersson.blogg.se/



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0