öhk vs oik?

faktiskt riktigt roligt idag, kan bero på att jag inte hade så höga förhoppningar but still. Började med att vi gjorde iordning lite typ hacka grönsaker,duka och sånt. Sen kom niorna och vi åt den så kallade "middagen" (läs fortfarande lunch). Sen "lekte" vi en lek och dansade runt lite grann. Efter skolan drog ja hem sen på stan på dirren, snurra runt med moa en snabbis sen kom filippa och vi gick upp till handbollen to kick some ass. träningsmatch mot orrviken, helt okej att kamma hem en seger på 15-3. Imorn äre skola och träning sen lär jag väl kolla på matten och musiken efterssom att vi har ett såkallat prov på torsdag och fredag. Nu börjar snart sveriges skönaste familjer och med brist på annat bänkar jag mig framför tvn för att kolla på programmet.
vi hörs imorn!

bara för att fylla ut.

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0