ni försvinner en i taget.

vad kul att ni har skaffat er ett normalt liv mates!
Gårdagen tillbringades med moa och lisa, helt underbar kväll. Otroligt mkt skratt har utbrustit, lite sträck i pannan och prickar på hakan har målats. Det har vart galet roligt, alla tre igen. Vid tolv imorse åkte lisa iväg på stan och jag o moa tog oss en tur till lillänge med våra cyklar. k ä r  i  j a c k an ! kvällen lär väl tillbringas med min so bok i hopp på att jag ska iaf fatta en g-fråga till provet som är på måndag. inte så värst kul va, näe.
nu väntas mat och hopp på bättre tider.

- lAtEr DuDeS.
eftersom att jag ganska ickenormal som den här bloggen får ni en lika normal bild på min sockar.

.
Postat av: Anna pettersson

AAAH!

kommer fan ihåg när vi målade dom ju :D

fan va kul det va!

2010-10-09 @ 21:16:25
URL: http://ppetterssonn.blogg.se/



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0