livet är hårt, sen dör man.

jag blev inte bäst på so som jag hade hoppats på. provet kommer gå getballe för inget jag läst har fastnat i mitt huvud. Jag ser bara massa bokstäver som inte är behövliga, jag vet inte hur jag ska få in det där i huvudet så det fastnar där. Jag skulle lätt kunna byta om och kolla på film sen sova nu, men näe då kommer jag inte änns få g- på detta prov. skolan suger, jag är riktigt less på alla läxor och skit men ändå har vi inte fått mkt alls att göra. Och Patrik kan inte va hemma och hjälpa mig nej för han sitter i bilen påväg hem från en awesome helg i stockholm. Livet är inte rättvist! ååh ja vill sova, jag blir  g a l e n !
hejdå.

bild tagen i sommras.

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0