just because i'm here for u all the time, dosen't mean u can take me for granted.



hej hur mår ni? jag mår fint fint. okej jag överdrev där, jag har ont i halsen,jagär äckligt trött och jag ska pallra mig iväg till skolan för att ha matte prov som jag inte tränat på idag, det var inte så jätte bra med mig egentligen. Men en bra sak är att vi har sovmorgon tills nio idag för att vi drog över på tiden när vi städade efter lunchen med niorna. efter skulan hittar jag på något med william tror jag sen konfa träff, kanske inte så jätte kul då. Men än galet kul sak är att på lovet joinar jag med moa till skara! åh vad jag längtar! nu ska jag göra mig i ordning för att sen ta bussen och hoppas på att våran mattelärare är sjuk och vi måste ställa in provet.
-chaarå'


.
Postat av: en som saknar dig himla jävla mycket

ja, även fast det känns som vi börjar glida isär så kommer vi inte göra det. vi får inte göra det, aldrig!

det får verkligen inte bli som för "oss",

då pallar jag inte mer.

jag älskar dig obeskrivligt mycket, martina speijer (L)

2010-10-21 @ 15:54:55
URL: http://moooaandersson.blogg.se/



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0