just a stranger on the bus, trying to make his way home.

jag städade inget och fick fortfarande komma hem! hur snäll family har inte jag då? hehe. sitter nu i puffkrig och som alla vet kommer jag vinna so bring it bitch. heh drog på träningen sen hem och duschade och nu väntas inget tror ja? jag lär väl försöka städa mitt rum genom att titta på sakerna i hopp på att dom städar sig själva, aa det blir grett. as grett faktiskt! shit jag har börjat andvända galet mkt utropstecken, jag hatar utropstecken! there it goes again.. näe men seriöst nu ska jag försöka skaffa mig ett liv och vara glad för att imorn ska jag hänga med Felicia och Moa! så jävla gangsters lr hur girls? Förövrigt så är kerstin snygg,sexig och singel så passa på! min klass äger.
hörs dudes.

näe jag och skor passar helt enkelt inte ihop.

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0