Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.

titta på klockan! jag är vaken, hur cool är inte jag nu då?
okej jag har ingen aning om vf jag skriver nu, jag var väl mest lite stolt över att jag är vaken nu och tänkte skryta lite? men vad ska jag annars göra såhär tidigt? jag var 87% säker på att huset skulle blåsa iväg igår kväll, värsta vindarna. Men snart äre vinter och då är det snart vår och efter våren kommer sommaren och sommaren är älskvärd. det här blev ett bra inlägg, right? näe det här pallar jag inte, vi hörs kanske nån gång!
peace.


haha bild sen fredags som alla andra bilder.

.
Postat av: hmm... vem kan det vara som skriver nu.?

ååååååååh, vad är det där för nåt.?

jag gräver min grav för dig, du är min soldat elr vad fan det är, fan psykbryt av att alla skriver det överallt och jag fattar ingenting :(

2010-10-07 @ 16:05:49
URL: http://moooaandersson.blogg.se/



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0