I'm still alive but I'm barely breathing.

oj oj oj vad han babbla, killen jag pratade med nyss i telefonen! jävla försäljare, lr ja fattade ärligt inte ett skvatt av vad han sa så Patrik fick ta luren och prata istället och nu är allt man hör, aa-mm-ja-mm-näe-aa-nej-näe-nej-aa-mm-näe-hejdå-end of discussion. Nu fick jag veta att han trodde att jag var min bors mammas mans fru, med andra ord min egen mamma. dagen har vart hyfsat chill, snäll som jag är får ni den här life kort.

Idrott, fritt och trampolin.
spanska, fick tillbaks provet och körde bingo, hehe.
svenska, skrivstaffet tror jag att det hette? skrev historier på typ fem minuter.
lunch, -
bild, skissade med skuggningar?
snipp,snapp slut det var min fina dag. Om cirkus två timmare väntas det handbollsträning, fram tills dess har ajg ingen aning om vad jag ska göra, det blir en suprise. wihoo.
hejjdå folk.


.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0