i'm sick, it sucks.

imorn ska jag till skolan!
1. för att jag har legat i soffan hela helgen och nu idag oxå.
2. vi har idrott.
3. vi ska göra boccadillos? på spanskan.
4. vi har bild.

åh jag ska gå till skolan imorn, jag orkar inte ligga i soffan och kolla på tv längre och nu är Bert avsnitten snart slut oxå, juste sa ja att ljudet funkar nu? det gör det iaf. Jag lär väl inte ska göra så mkt idag, kolla på tv och läsa min bok, hehe. Sen vid halv sex kommer mamma och hennes vänner hit och gör lite julkort, jag tror jag joinar vad som helst för att komma bort från soffan. Nu ska jag kolla på Bert och bli frisk tills imorn och framför allt tills på fredag då jag och systeryster drar till skara!

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0