hey, i miss u

jag förstår mig inte på er som läser min blogg, jo visst det är väl kul att statistiken höjer sig men ändå. hur kul kan det vara att sitta och läsa en helt onödig blogg? ni är störda, det är därför jag gillar er so keep reeding.
sitter @moas place och väntar på att hon har ätit klart. Dagen har vi i stort sett tillbringat inne, kollar jag ut är det grått och muligt. När min kära vän har ätit klart tror jag att vi drar till storsjön och fotar om vi inte fryser ihjäl. Men bor man i norrland är det väl sånt här man får räkna med, heheh.
vill ni veta en sak? ja de vill ni, jag måste tvätta min mössa och min nya halsduk becuase jag tror inte jag tål dom, kan man vara alergisk mot de? men näe tvättar ja dom kommer dom inte va lika mysiga längre. härda!
vi hörs kanske imorn, go' kväll suckerZz.

i still love u.

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0