Här försvinner man lätt mellan husen.

hej,hej,hej hemst mkt hej på er älskade nolifers.
nu har den segaste skoldagen på veckan passerat och nästa vecka kommer det en ny. sex lektioner har vi på torsdag och jag tycker det är otroligt mkt på en dag, spanska,so,matte,svenska,engelska och h-tidm dagen blir inte bättre av att vi inte har någon rolig lektion heller. men svenskan och engelskan gick bort för att skriva något possitivt om alla i klassen på lappar, grett. Efter skulan drog ja till lillänge med mor och inhandlade en tröja,en kofta,underkläder och ett rosa bandet band, mer grett. Sen drog jag till elin och vi bakade kladdkaka som hon ska ha med på grannbesök imorn hoppas dom inte blir magförgiftade bara. Gick hem, åt och sen har jag bara segat runt i huset i brist på liv, precis som ni. inget mer att skriva så end of diskutionen. Skriver imorn.
xo.



hur fan ändar jag färg på de där?

.
Postat av: jag igen

hihi, såg det på bdb nu :')

fett bra låt jue ! :'d

2010-10-07 @ 21:11:47
URL: http://moooaandersson.blogg.se/



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0