grattis på namnsdagen bror.

jag komemr få träningsverk imorn, jag är nästan 100 % säker.
skolan har vart helt vanlig och tråkig, började med att göra nån nutidsorientering om jag minns rätt sen español, efter tankar i ett annat språk drog det över till svenska och vi skrev bara våra känslor? på ett papper. Drog över till lunch sen bild, inte direkt för att ja va med så mkt på bilden but still. och näe jag skolkade inte, jag va på sko if möte. I know jag är asball! efter skulan drog ja till moa och åt nybakta scoens och näe jag vet inte hur det stavas med det där såg helt okej ut. Gick ut och pratade lite om allt möjligt sen drog vi till mig och jag bytte om sen träning. Och därefter kommer jag få träningsverk, grett! sen har jag väl inte gjort så mkt mer, kanske gör lite matte ikväll, vi får se hur det blir med den saken. Nu ska jag masa mig upp på mitt rum och låtsas att jag bryr mig om matten.
vi hörs!

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0