du kom upp från ingenstanns, som gubben i lådan.

hej jag tror jag är sjuk, det suger med tanke på att det är sm i helgen.
Skolan har vart ganska lugn, började med att köra plankan på engelskan sen kom sara och vi skulle börja jobba men jag hade tydligen mina böcker hemma så ja satt och pratade hela lektionen istället, dagen fortsatte med so gjorde inte så mkt där. Lunch sen matteprov kan ju ärligt säga att det har gått bättre. Efter matten drog dagen vidare med spanska och bosse våran spanskalärare bjöd oss på yougurt, sen sjöng vi på spanska och slutade dagen. Drog hem och sen har jag väl inte gjort så mkt mer, om sisådär tio minutas kommer moa och hennes mor så drar vi till första konfa träffen.
-chaarå'

snart drar vi igen!

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0