det sägs att man måste bjuda på sig själv.

okej stryk det där jag skrev imorse, det är sjukt kallt ute. När jag gick till bussen imorse förfrös jag örona, drog till wargen och sen som grädde på moset gick vi upp i kylan från wargen till solliden oxå. Som grädde på moset, heter det så? vadå grädde på moset, vad menas med det? Efter skolan drog ja till stan, sen till moa sen till stan igen. Gick runt och letade skor och en vinter jacka, hittade endast en jacka som kosar lite mer än två laxar, kändes inte så bra. Moa gick för att klippa sig och jag gick till bussen, när jag kom hem låg det en jacka i en påse till mig. Ingen skid jacka och det är inte klart som jag ska behålla den lr inte men vf berättar jag det här för er? varken ni lr jag bryr mig. Nu ska jag försöka städa lite och sen ska ja fan läsa mer ur min bok! suck on that bitches.
hörs hej!

fråga inte, jag hittade den på min data, sen vette fan när den är tagen.

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0