baby, i love you.

drar till skara imorn dirrekt efter lunch med syster, ska bli galet kul! spc för er efterssom att jag inte kommer skriva någonting förns på onsdag lr torsdag, nästa vecka altså.
skoldagen har varit helt normal skulle jag tro, vanliga lektioner med min ovanliga klass, jag gillarT. Slutade runt tio i tre, drog hem och möttes av Moa, va hos mig i kanska en kvart sen gick vi ner till moa och åt pannkakor, hah sen upp till mig igen och mötte Lisa & Felicia, gick upp till övre och mötte Filip för att hämta upp Marcus. Efter allt upphämtande gick vi vidare till ängsmokyrkan för att äta pizza utan ost och leka runt med alla andra, trevligt! Blev indelade och gjorde saker som t.ex känna i hinkar,leta reflexer,svara på frågor osv. Faktiskt ganska rolig med tanke på vilka jag var med annars var det väl ingen höjdare. Kom hem runt halv tio och började packa inför imorn. Nu har jag nästan packat klart och så. Inget mer att säga om det häär, tjaarå.

- ingen bild -

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0