you're simple the best.

julmusik är det ända som har spelats på min spotify på ett bra tag nu känns det som, när vi väl pratar om jul så kollade jag och elin på grinchen igår, herregud det är inte långt kvar till jul nu. Men idag är det ju faktiskt något annat att fira än jul, farsdag! hur många gånger på ett år är farsdag egentligen, det känns som att det är farsdag varje söndag medans morsdag är en gång pär år, i mars någongång va? men vi lever i nuet och jag ska nu gå till elin för att liva upp min söndag.
hörshej!

ungifär såhär ser min gård ut nu, fast med massa barn som åker madrass & om jag ska vara ärlig känns det ganska lockande att gå ut och leka med dom.
bilden är från förra året vid den här tiden.


.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0