what more could I wish for-

tänkte dela av mig med lite av min glädje till er n0lifers. Efter lunchen drog jag och mötte elin sen hem till mig för att åka vidare till willys för att gå till drömhuset som nu ska säljas. åh va ja vill ha det huset, skulle lätt kunna tänka mig att flytta dit, men det va inte det som var poängen nu. efterssom att det var mors "homie" som ägde placet så frågade han om vi ville ha/köpa nått annars skulle det slängas. Vi tog oss och köpte en bäddsoffa bara föratt, men titta på orden jag skriver nu. jag fick en gitarr oxå, och jag vet inte hur länge jag har önskat mig en och tänka sig, nu är den min. Och gratis fick vi den av hans son! efter allt ståhej drog jag och elin till henne för att baka och sedan kolla på eclipse, hann kolla klart på halv kanske sen drog ja hem och ja ska väl snart kolla klart på den. Men nu står glögg framme på bordet för första gången sen i vintras, inte för att ja tycker det är så jätte gott men oj vilken julkänsla man får!
hörshej!

gotland 2009-

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0