vissa vänder ryggen till och vänner blir till främlingar.

holafarolla bloggen!
okej det där kändes en aning fail, jag kan ju inte skriva hej till en blogg? likssom hur flippat är inte det då? näe, hej ni såkallade nolifers som läser min blogg, ni är säkert asballa. Dagen började med att jag sov förlänge men jag kom inte sent, men vid tio över sju klev jag upp och var lika trött som alla andra dagar, då kände jag mig verkligen grymt pepp för att åka till ats och ha core gympa, väl framme på ats och jag skulle kunna somna när jag satt där på en bänk och väntade på att klockan skulle bli två minuter senare. Men efter en liten springtur blev jag piggare och jag överlevde gympan. språk med vikarie efter gympan, dagen fortsatt vidare med svenska och nån kom till oss och berättade om hans bok "frostbett" tror jag den hette, efter lunch biddere bild och fy vad jag inte va pepp på det, allt gick anus så ja gick på utvecklingssamtal insted. Det gick bättre i guess, drog på rusta sen hem och nu väntas det mat sen träning. sex;noll noll i will be in ats again. hörs därefter.
- hejhörs.



.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0