where she's going that's what nobody knows.

yess, nu äre bara att vänta tills nästa år innan vi får dricka vattnet från kranen igen. Känns lite tvekis på om jag vill duscha i vattnet med tanke på bilderna jag sett, men mitt hår är äckligt fett. känns ganska helt okej att va sjuk just nu. annars då? min meny har hoppat sig längst ner på bloggen, jag får la bara hoppas på att den hoppar upp igen någongång. Ingen aning om ja drar på skolan imorn lr inte, beror på om jag trotsar vattner och tar mig en dusch annars går jag inte utanför huset. Svenska boken måste läsas oxå, ungifär lite mer än 200 sidor tills på torsdag. Det klarar jag lätt! Mest hela dagen har jag suttit och lyssnat på jb och jag atnar att jag snart måste göra lite matte,läsa lite ur boken och skriva på son som ska va klar på fredag. oskönare, hörs sen!
pusshej-

hahahah ja borde verkligen inte lägga upp den här men det sägs ju att man ska bjuda på sig själv..

nej, jag ser tyvärr inte ut sådär nu. hade jag gjort det, då hade ja gift mig med mig själv.

.
Postat av: Maidie

SNYGG HEADER!!

2010-12-01 @ 14:42:21
URL: http://maidies.blogg.se/



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0