291110

heeej hur mår ni? jag mår anus, otroligt ont i magen som krampar och ont i mest hela kroppen. Dom pratar om magsjuka parasiterna på tvn som jag sitter bänkad framför och det känns som att dom pratar med mig. Jag pallade verkligen inte blogga igår efter den lilla resan till härnösand, så ja skriver nu stället. Klev upp cirkus 04;51 för att sedan be ge mig iväg till härnösand med en krampamde mage, ingen ledare kunde följa med, en avbytare och tre matcher.  Men vi fick låna orrvikens tränare för att fixa det här med timeouten, sen i andra och tredje matchen fick vi låna en spelare oxå. Men hur som helst så vann vi två och förlorade en, på lördag är det dags igen för att lira. just nu känns det bara otroligt ovärt med tanke på att typ alla som va med igår verkar ju ha blivit drabbade av parasiterna, sen dom som inte följde med är ju antagligen oxå sjuka. Kom hem runt tio tiden och jag deckade i soffan. Vaknade tyvärr upp imorse och trotsade mina skador och gick på skolan ändå, väl på skolan hade jag lika ont men ja höll ut för att sen åka till byström. Ni vet hon den där asballa gangsterN som va me på madrassbilderna förrut?  for hem till henne och vandrade sedan vidare till tjejgruppen, åt nachotallrik,spelade spel och fet pimpade våra mobiler. Slut på denna dag och om en timme är det ung&bortskämd sen gammlingprogrammet. Nu ska ja gå och spy, hörs!
ni får faktiskt respektera om jag har särskrivit lite men ja är otroligt trött.
som plåster på såren så bjuder ja på en bild dagen innan vi skulle på fjällvandring, ja kände verkligen på mig att det skulle falla ner vita fluffiga saker från himlen.

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0