we all want to be a superhero sometimes.

man måste ju bara älska östersund, en bakterie som lever livet i vårat kranvatten som man nu inte kan dricka utan att koka det har nu kommit. men det viste ni väl redan om ni har facebook medtanke på att det står på varje status. Man kan altså inte borste tänderna,dricka vatten,göra saft lr nått sånt om man vill hålla sig frisk. Men om sanningen ska fram så tycker jag det känns ganska överskattat att koka vattnet bara för att borsta tänderna. När vi väl pratar sanning kan ja berätta att ja har mått anus hela dagen, imorn drar jag till härnusand vilket jag inte kan stava till men jag ska dit och spela handboll iaf, åker 06:00 från travet.
hörs på kvällen.

martina patrik wille, grymmt!

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0