one of us is gonna die young.

jag vill bara säga att du anonym du är jävligt ball du, nästan lika ball som mig.
kan ni fatta att om precis en månad så har vi nyss firat jul och håller säkert på nu oxå, när vi väl pratar om julen så kan jag ju berätta att jag har köpt en julklapp hittills, den är till min broder. hur snäll är inte jag då? Men vi lever i nuet och jag har haft en otroligt skön dag, vi tar den sådär lite kort fattat men ändå så detalierat?
hemkunskap - gjorde kyckling&nudelsoppa med bakat bröd, otroligt bra med tanke på att jag inte hade tid att äta frukost, negativt med att jag inte tålde den.
matte - fick läsa lite i boken som jag ligger såå långt fram i..
lunch - gick inte att äta när man haft hkk innan.
svenska - satt med malla i niornas klassrum när vi bestämde oss för att flascha för spanskalärarN..
so - satt mest och pratade tills carina blev lite less på mig coh jag fick sitta face to face med henne och jobba.
sen kom moa upp till skolan och vi drog hem till henne för att plugga, aa ni läste rätt. vi åkte hem till moa för att plugga! efter plugget blev det pannkakor och bakning. Och facerapade har vi både blivit, det är det vi lever på. Sen runt halv nio kom både far och mor för att hämta hem mig. Ja satt mig i bilen och for hem till mitt såkallade hem, det va roligare hos moa men allt kan inte vara föralltid. Nu väntas det dh och en dejt med john blund.
hörs imorn!


ja minns det som igår, 17 februari 2tusen9.

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0