facebook, du sviker mig.

holafarolla kära homies!
idag är det den tjugioandra november och om exakt tre månader fyller systra mi år, och om cirkus trettioen dagar är det julafton. Men om vi ska leva i nuet så kan ja berätta för er att min dag har vart hilma bra, började med skolan som vanligt. No diagnos, nemosproblemos. Efter skolan drog jag och matilda hem till hoodsen, mötte moa och felicia för att baka chokladbollar och fy attans vad äckliga dom blev. Sen kom elin och vi vandrade till tjejgruppen, riktigt skönt vare att vara där idag, chill och kul. Efter en ovanligt rolig stund hängde moa hem till mig för att ha oss en pratstund och kolla på lilla sportspegeln, ballabrudar! Av kvällen som är kvar ska jag underhålla mig med att läsa 60 jävla sidor i deckarhelvetet,dusha håret,kolla klart på ung&bortskämd,titta på pansionärsjävlar och tillslut ta mig en dejt med john blund, härliga tider.
hörshej!

fan va du är grym.

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0