du är ball.

idag var det såkallade elevensval. började med tennis i tennishallen, ganska logiskt va? Drog vidare till sporthallen för att lira pingpong eller pingis som vissa kallar det. Jag och Matilda totalt utklassade Bill och Anton, lite stolt måste man ju få va? Upp till skolan för att få i sig den där maten som serveras i skolan, skolmaten. Drog ner till fyrvalla igen för att visa våra skills i badminton, och inte för att skryta lr nått men jag och matilda var överlägsna. Åkte med den gula bussen hem till mitt älskade torvalla för att ta en senare buss till staden med moa, vandrade runt där en stund men tröttnade ganska snabbt och drog till moa istället. Efter en pratstund hos moa och en tjatande filippa drog ja in till stan för att gå med henne till träningen. Träningen va hyfsat lugn och i helgen äre sm som gäller. Nu ska ja dö framför tvn och be till gud att min bok ska läsa sig själv och att jag ska få en hund så ja kan köra på "min hund åt upp min mattebok" imorn när jag kommer till skolan och jonas(mattelärare) frågar vf jag inte har gjort det jag skulle.
hörs!

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0